od marca ciągnie się sprawa reklamacji na obsługę placówki w Gdyni, po pierwszej reklamacji w placówce zostałam zlekceważona więc złożyłam kolejną reklamację na infolini i otrzymałam informację ze w ciągu 2 tyg ktoś z działu reklamacji się ze mną skontaktuje w celu wyjaśnienia sprawy, niestety nie było kontaktu więc zadzowniłam ponownie, Pani sama nie wiedziała co powiedzieć, obiecała że ktoś na pewno na dniach oddzowni bo faktycznie termin na odp minął i tak już sprawa ciągnie się 3 miesiące już kilkukrotnie się przypominałam że czekam na odp i zero odzewu Jest to skandal i lekceważenie klienta.
Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Sieć funkcjonuje od ponad 25 lat i uznawana jest za lidera prywatnej opieki medycznej w Polsce. Firma posiada 200 placówek własnych oraz 2600 współpracujących, opiekuje się ponad 2 000 000 pacjentów. W ofercie Lux Med znajduje się diagnostyka, kompleksowe leczenie, również szpitalne, podstawowa opieka medyczna, pomoc specjalistyczna, rehabilitacja oraz stała opiekę dla osób starszych. Lux Med Dodatkowo zajmuje się edukacją dotyczącą profilaktyki, zapobiegania powszechnie występującym chorobom i schorzeniom oraz promowania zdrowego stylu życia. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.