So Coffee

(4.26)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 7)

Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu zostałam zauważona natychmiast. Pracownica przywitała mnie uśmiechem i uprzejmym „dzień dobry”. Zachowywała się profesjonalnie i z zaangażowaniem, była pomocna podczas składania zamówienia – potrafiła doradzić wybór kawy na podstawie moich preferencji. Komunikacja była jasna i przyjazna. Baristka zaproponowała również kawę mocniejszą, co również było na wielki plus. Została zastosowana również metoda cross selingu, czyli zaproponowanie tarty czekoladowej z malinami z dodatkową gałką lodów bądź bitą śmietaną. Zamówienie zostało przyjęte sprawnie, a czas oczekiwania na całość był krótki (ok. 3–4 minuty). Zamówiłam latte macadamia i ciasto. Kawa została podana estetycznie, w czystym kubku, z odpowiednią pianką. Smak był zrównoważony, wyczuwalna nuta macadamii. Ciasto było świeże, dobrej jakości. Lokal czysty i schludny. Stoliki były uprzątnięte, podłoga czysta, brak zalegających śmieci. Wystrój przyjemny, spójny z charakterem kawiarni. Muzyka w tle była nastrojowa, nienachalna, sprzyjająca relaksowi. Wizyta przebiegła bardzo pozytywnie. Obsługa była profesjonalna, życzliwa i zaangażowana. Produkty spełniły oczekiwania pod względem jakości i prezentacji. Lokal czysty i komfortowy. Zdecydowanie poleciłabym to miejsce innym klientom.

Placówka

Opole, Plac Kopernika 16

Nie zgadzam się (0)
Data: 06.08.2025 Godzina:12:30 Podczas mojej...
Data: 06.08.2025 Godzina:12:30 Podczas mojej wizytacji obsługiwała mnie pani (dane usunięte przez administratora- RODO). Kobieta o ciemnych włosach spiętych w kitkę. Pani przywitała się ze mną na wejściu. Zasugerowałam że chciałbym kawę na zimno na kostkach lodu. Kasjerka odrazu zapropnowała mi cool latte, szybko przeszła do metody up-seelingu porównując mi mleko owsiane lub kokosowe. Zachęciła mnie również do zakupu szarlotki na ciepło z gałką loda i bitą śmietaną przez co kasjerka zastosowała metodą up-seelingu i cross-seelingu. Pani zachęciła mnie również do aplikacji kameleon i wymieniła zniżkę -2 zł na kawę. Czas oczekiwana to było około 3 min. Kawa i szarlotka była smaczna i świeża. Lokal zachęciła do wejścia, było czysto i w tle leciała przyjemna muzyka. Witryna była pełna z jedzeniem na słodko oraz na słono. Moją wizytację wspominam bardzo dobrze.

Placówka

Opole, Plac Kopernika 16

Nie zgadzam się (0)
Swego czasu bardzo...
Swego czasu bardzo przepadałam za rozgrzewającą czekoladą czy aromatyczną kawą z So Coffee, która umilała podróż pociągiem. Niestety przekonałam się w końcu, że w przeciwieństwie do mnie, firma nie czerpie zbytniej radości z mojej wizyty, mimo regularnych zakupów i korzystania z programu lojalnościowego. Gdy podczas mojej minutowej rozmowy telefonicznej (na temat zakupu kanapki, nie zajmując żadnego stolika) zostałam niegrzecznie wyproszona pod pretekstem iż niczego nie kupuję, byłam zdezorientowana. Miałam zamiar kupić przekąskę, ale w So Coffee klienci, którzy przebywają na terenie kawiarni nie kupują przez więcej niż minutę nie są widocznie traktowani jak klienci. Pani baristka była bardzo nieprzyjemna, niemal na mnie nakrzyczała. To zbudowało u mnie dostateczny dystans, aby już nigdy nie skorzystać z usług placówki.

Katarzyna_____

03.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, szybka realizacja zamówień, widać, że produkty są robione na świeżo codziennie. Lokal jest nienaganny i czysty. Sama obsługa jest bardzo pomocna w doborze dodatkow oraz opcji w zamówieniu przy bardzo miłej atmosferze

Ratatuj

15.03.2025

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)

So Coffee

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż So Coffee?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu zostałam zauważona natychmiast. Pracownica przywitała mnie uśmiechem i uprzejmym „dzień dobry”. Zachowywała się profesjonalnie i z zaangażowaniem, była pomocna podczas składania zamówienia – potrafiła doradzić wybór kawy na podstawie moich preferencji. Komunikacja była jasna i przyjazna. Baristka zaproponowała również kawę mocniejszą, co również było na wielki plus. Została zastosowana również metoda cross selingu, czyli zaproponowanie tarty czekoladowej z malinami z dodatkową gałką lodów bądź bitą śmietaną. Zamówienie zostało przyjęte sprawnie, a czas oczekiwania na całość był krótki (ok. 3–4 minuty). Zamówiłam latte macadamia i ciasto. Kawa została podana estetycznie, w czystym kubku, z odpowiednią pianką. Smak był zrównoważony, wyczuwalna nuta macadamii. Ciasto było świeże, dobrej jakości. Lokal czysty i schludny. Stoliki były uprzątnięte, podłoga czysta, brak zalegających śmieci. Wystrój przyjemny, spójny z charakterem kawiarni. Muzyka w tle była nastrojowa, nienachalna, sprzyjająca relaksowi. Wizyta przebiegła bardzo pozytywnie. Obsługa była profesjonalna, życzliwa i zaangażowana. Produkty spełniły oczekiwania pod względem jakości i prezentacji. Lokal czysty i komfortowy. Zdecydowanie poleciłabym to miejsce innym klientom.