Sklep czysty, jednak w powietrzu unosi się nieprzyjemny zapach, jest to zapach ryb połączony w nieprzyjemnym zapachem psującego się mięsa co zniechęciło mnie do zakupu prosuktów świeżych przy ladzie tradycyjnej.
Sklep dobrze zaopatrzony, przy kasie bardzo szybka obsługa, nie było kolejki.
Pierwszy kontakt z placówką nie należy do najlepszych. Rejestracja pracuje bardzo powolnie, jest sporo pacjentów oczekujących w celu zarejestrowania się na zlecone badania lub potwierdzenia i opłącenia wizyty. Pomimo tego, że jest kilka stanowisk, czynna jest tylko część (2-3 stanowiska), a przy kolejnych dwóch są pracownicy ale nie proszą pacjentów. Wykonują jakieś inne obowiązki nie zważając na kolejkę oczekujących. Jak już przebrniemy przez rejestrację wizyta u lekarza okulisty należy do bardzo miłych i przyjemnych. Lekarz okazuje zainteresowanie zgłoszonym problemem medycznym, jest empatyczny, wyczerpująco tłumaczy diagnozę i konieczne działania do podjęcia. Następnie wizyta w gabinecie zabiegowych, pielęgniarka posiada imienny identyfikator i jest bardzo miłą i uprzejma. Podsumowując poza drobnymi potknięciami w rejestracji koniecznymi do wyeliminowania przychodnia jest na bardzo wysokim poziomie i bardzo dobrym podejściem do klienta.
Wizyta bardzo miła i przyjemna. Od wejścia czuć zaopiekowanie się klientem przez pracowników oddziału. Na wstępie zapytanie o cel wizyty i moje potrzeby, poproszone o chwilę oczekiwania. Po około minucie już podszedł pracownik i zaprosił do stanowiska. Szczegółowy wywiad co do potrzeb i zaproponowanie trafnego produktu - konta osobistego oraz lokaty spełniającej moje oczekiwania. Cała rozmowa w atmosferze zainteresowania pracownika rozwiązaniem sprawy i zachowania pełnej dyskrecji oraz budowania długofalowej relacji. W oddziale bardzo czysto, na stanowisku obsługi brak jakichkolwiek dokumentów pozwalających na poznanie spraw innych klientów.
Produkty w ladzie tradycyjnej dobrze wyeksponowane co przyciąga wzrok klienta. Widać, że produkty są świeże w szerokim asortymencie. Zaprezentowana oferta promocyjna i wszystkie produkty z oferty promocyjnej są dostępne i wyraźnie wyeksponowaną cenę. W lodowce znalazłem przeterminowany o 2 dni twaróg biały oraz jogurt pitny. Przy kasie szybka obsługa ale kasjer nie zadaje pytania o posiadanie aplikacji klienckiej i nie proponuje produktów promocyjnych co jest błędem.
Salon duży, przestronny, z łatwym dostępem do oferowanych popularnych produktów. Niestety obsługa nie wykazuje zainteresowania klientami, czynne tylko dwa stanowiska, 8 osób w kolejce. Dwóch pracowników rozmawia ze sobą przy drzwiach sklepu mając w rękach torby z McDonalds, i nie interesują się tym, że jest kilka osób w kolejce. Udają się następnie na zaplecze i nie wychodzą w celu obsługi klienta. Po odczekaniu na obsługę pracownik sprawiał wrażenie zdesperowanego tym, że zastanawiam się nad zakupem i wypytuję o szczegóły. Sprawia wrażenie, że chce jak najszybciej obsłużyć i poprosić kolejnego klienta do stanowiska. Nie poświęca tyle czasu ile bym oczekiwał, przez co czuję się niekomfortowo. Udziela zdawkowych odpowiedzi na pytania o produkt.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.