Opinie użytkownika (5)

Sklep czysty, jednak...
Sklep czysty, jednak w powietrzu unosi się nieprzyjemny zapach, jest to zapach ryb połączony w nieprzyjemnym zapachem psującego się mięsa co zniechęciło mnie do zakupu prosuktów świeżych przy ladzie tradycyjnej. Sklep dobrze zaopatrzony, przy kasie bardzo szybka obsługa, nie było kolejki.

Madur

30.11.2025

Stokrotka

Placówka

Plewiska, Grunwaldzka 519

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy kontakt z...
Pierwszy kontakt z placówką nie należy do najlepszych. Rejestracja pracuje bardzo powolnie, jest sporo pacjentów oczekujących w celu zarejestrowania się na zlecone badania lub potwierdzenia i opłącenia wizyty. Pomimo tego, że jest kilka stanowisk, czynna jest tylko część (2-3 stanowiska), a przy kolejnych dwóch są pracownicy ale nie proszą pacjentów. Wykonują jakieś inne obowiązki nie zważając na kolejkę oczekujących. Jak już przebrniemy przez rejestrację wizyta u lekarza okulisty należy do bardzo miłych i przyjemnych. Lekarz okazuje zainteresowanie zgłoszonym problemem medycznym, jest empatyczny, wyczerpująco tłumaczy diagnozę i konieczne działania do podjęcia. Następnie wizyta w gabinecie zabiegowych, pielęgniarka posiada imienny identyfikator i jest bardzo miłą i uprzejma. Podsumowując poza drobnymi potknięciami w rejestracji koniecznymi do wyeliminowania przychodnia jest na bardzo wysokim poziomie i bardzo dobrym podejściem do klienta.

Madur

27.11.2025

MEDICOVER

Placówka

Warszawa, Elektronowa 2

Nie zgadzam się (0)
Wizyta bardzo miła...
Wizyta bardzo miła i przyjemna. Od wejścia czuć zaopiekowanie się klientem przez pracowników oddziału. Na wstępie zapytanie o cel wizyty i moje potrzeby, poproszone o chwilę oczekiwania. Po około minucie już podszedł pracownik i zaprosił do stanowiska. Szczegółowy wywiad co do potrzeb i zaproponowanie trafnego produktu - konta osobistego oraz lokaty spełniającej moje oczekiwania. Cała rozmowa w atmosferze zainteresowania pracownika rozwiązaniem sprawy i zachowania pełnej dyskrecji oraz budowania długofalowej relacji. W oddziale bardzo czysto, na stanowisku obsługi brak jakichkolwiek dokumentów pozwalających na poznanie spraw innych klientów.

Madur

26.11.2025

Santander Bank Polska

Placówka

Warszawa, Zwycięzców 28

Nie zgadzam się (0)
Produkty w ladzie...
Produkty w ladzie tradycyjnej dobrze wyeksponowane co przyciąga wzrok klienta. Widać, że produkty są świeże w szerokim asortymencie. Zaprezentowana oferta promocyjna i wszystkie produkty z oferty promocyjnej są dostępne i wyraźnie wyeksponowaną cenę. W lodowce znalazłem przeterminowany o 2 dni twaróg biały oraz jogurt pitny. Przy kasie szybka obsługa ale kasjer nie zadaje pytania o posiadanie aplikacji klienckiej i nie proponuje produktów promocyjnych co jest błędem.

Madur

26.11.2025

Topaz

Placówka

Warszawa, Łojewska 2

Nie zgadzam się (0)
Salon duży, przestronny,...
Salon duży, przestronny, z łatwym dostępem do oferowanych popularnych produktów. Niestety obsługa nie wykazuje zainteresowania klientami, czynne tylko dwa stanowiska, 8 osób w kolejce. Dwóch pracowników rozmawia ze sobą przy drzwiach sklepu mając w rękach torby z McDonalds, i nie interesują się tym, że jest kilka osób w kolejce. Udają się następnie na zaplecze i nie wychodzą w celu obsługi klienta. Po odczekaniu na obsługę pracownik sprawiał wrażenie zdesperowanego tym, że zastanawiam się nad zakupem i wypytuję o szczegóły. Sprawia wrażenie, że chce jak najszybciej obsłużyć i poprosić kolejnego klienta do stanowiska. Nie poświęca tyle czasu ile bym oczekiwał, przez co czuję się niekomfortowo. Udziela zdawkowych odpowiedzi na pytania o produkt.

Madur

26.11.2025

X-KOM

Placówka

Nie zgadzam się (0)