Sklep jest czysty i zadbany, jednak często na sali znajduje się sporo palet z towarem, co sprawia wrażenie, że cały czas trwa wykładanie produktów. Mimo tego przestrzeń jest uporządkowana i łatwo znaleźć potrzebne rzeczy. Personel zawsze wita klientów, gdy tylko ktoś wchodzi do sklepu. Pracownice same nie podchodzą do klientów, ale gdy poprosiłam o pomoc, od razu zareagowały – pokazały, gdzie znajduje się poszukiwany produkt. Dodatkowo doradziły mi alternatywną pastę do zębów w promocji, dzięki czemu mogłam zaoszczędzić. Obsługa była miła i pomocna. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie
Odwiedziłam sklep Zara Home i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona poziomem obsługi. Już przy wejściu zostałam uprzejmie przywitana przez personel. Kiedy zastanawiałam się nad wyborem pościeli, pracownica podeszła do mnie i zapytała, czy może pomóc dobrać odpowiedni rozmiar lub doradzić w wyborze tkaniny. Z dużym zaangażowaniem pokazała mi też produkty w promocji i wytłumaczyła, dlaczego niektóre materiały są lepsze od innych. Atmosfera w sklepie była bardzo przyjemna, wszystko czyste, uporządkowane i pachnące nowością.
Odwiedziłam sklep Puma w Factory Ursus około 10 minut przed zamknięciem. Sklep wyglądał schludnie i estetycznie, wszystkie produkty były uporządkowane. Niestety obsługa była mało pomocna – nikt nie podszedł, aby mi doradzić czy pomóc w wyborze. Personel bardzo spieszył klientów, prosząc, aby szybciej wybierać produkty i podchodzić do kasy, mimo że do zamknięcia zostało jeszcze 10 minut. W sklepie było niewielu klientów, tylko ja i jedna para, a mimo to odczuwalny był pośpiech ze strony pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.