Zakupione online w lidlu elektronarzędzie uległo awarii po dwóch minutach pracy. Rozpatrzenie reklamacji, zgłoszonej w trybie rękojmi, trwało TRZY tygodnie. Lidl, po moich wielokrotnych interwencjach na infolinii, uznał reklamację, jako zasadną (po przekroczeniu urzędowego terminu bez odpowiedzi, więc nie miał innego wyjścia) i zobowiązał się do zwrotu pieniędzy do dwóch tygodni. Obecnie mija trzeci tydzień, a zwrotu środków brak.
CZTERDZIEŚCI DWA dni od złożenia reklamacji sprawa nadal nie jest rozwiązana. Jak taka firma mogła dostać nagrodę "Jakość Obsługi"??
Zakupione online w lidlu elektronarzędzie uległo awarii po dwóch minutach pracy. Rozpatrzenie reklamacji, zgłoszonej w trybie rękojmi, trwało TRZY tygodnie. Lidl, po moich wielokrotnych interwencjach na infolinii, uznał reklamację, jako zasadną (po przekroczeniu urzędowego terminu bez odpowiedzi, więc nie miał innego wyjścia) i zobowiązał się do zwrotu pieniędzy do dwóch tygodni. Obecnie mija trzeci tydzień, a zwrotu środków brak.
CZTERDZIEŚCI DWA dni od złożenia reklamacji sprawa nadal nie jest rozwiązana. Jak taka firma mogła dostać nagrodę "Jakość Obsługi"??
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.